تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2025-02-12

روش تبلیغات در اینستاگرام به صورت موثر راهنمای کامل راه های تبلیغات در اینستاگرام

این شبکه اجتماعی معمولاً برای تبلیغ محصولات زیبایی و مد پرطرفداری است. به این معنی که شما مشخص می‌کنید که حاضرید چه میزان هزینه بابت هر کلیک بپردازید و گوگل بهترین آگهی‌ها را بر اساس مزایده و کیفیت آگهی‌ها نمایش می‌دهد. این مسأله باعث کاهش بازدهی تبلیغات کلیکی و کمپین تبلیغاتی شما می‌شود. بعضی از کاربران ممکن است برخی تبلیغات را نامناسب و یا مزاحم بدانند و از کلیک کردن بر روی آن‌ها خودداری کنند.

در این مسیر، باید صبوری به خرج دهید و به برندینگ ادامه دهید تا بتوانید چنین جایگاهی را در گوگل به دست آورید. دقت کردید؟ ممکن است سایت شما بارها در بین نتایج یک صفحه نشان داده شود؛ اما کاربران روی آن کلیک نکنند. کاربر نتایج صفحه را می‌بیند و روی یکی از لینک‌ها (معمولاً یکی از همان چند لینک اول) کلیک می‌کند. از قصد این دو برند را در کنار هم آورده‌ایم؛ هدف این بود که ببینید وقتی برندی رهبر بازار می‌شود و کرسی بازار خود را در بین مردم دارد، می‌تواند متفاوت عمل کند. اپل در این بنر، مطمئن از خود، از کلید فراخوان ‌به‌ اقدام استفاده نکرده است.

کدام حوزه‌ها بیشترین نرخ کلیک را دارند؟  سرگرمی و هنر با ۱۱.۷۸٪، ورزش و تفریح با ۱۰.۵۳٪ و سفر با ۱۰.۰۳٪. 80 درصد از دیتای این بنچمارک بر اساس پنل گوگل ادز و 20 درصد آن مربوط به مایکروسافت است. اگر می‌خواهید بدانید میزان درآمد از اینستاگرام چقدر است تا تصمیم به راه‌اندازی کمپین کنید پس این مقاله را از دست ندهید. برای بهره‌وری بیشتر از تبلیغات پاپ‌آپ، باید بهترین روش‌ها را به کار ببرید. تبلیغات پاپ‌آپ در اینستاگرام به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

در دنیای پر رقابت امروز, داشتن استراتژی تبلیغاتی حرفه‌ای, کلید رشد پایدار در اینستاگرام است. این ساعت را می‌توانید با استفاده از اینسایت اینستاگرام پیدا کنید و در بخشی از تقویم محتوای خود قرار دهید. همچنین در ساعت اولیه انتشار محتوا باید حواستان باشد که پاسخ کامنت‌ها را در همان لحظه بدهید. در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام می‌کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics، می‌توانید رفتار کاربران در سایت خود را تحلیل کنید و بفهمید چرا CTR در برخی صفحات پایین است. این تحلیل‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا محتوای سایت خود را بهبود دهید.

میزانموفقیت تلا‌ش‌های بازاریابی آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد، اما نگاهی از منظر کاربر می‌توانددید خوبی به شما بدهد. داشتن نرخ کلیک بالا باعث بهبود رتبه در موتورهای جستجو و افزایش اعتبار سئو می‌شود. همچنین، تبلیغات با نرخ کلیک بالا معمولاً هزینه کمتری به ازای هر کلیک دارند. با این حال، نباید تنها به این معیار برای ارزیابی عملکرد کمپین‌ها اتکا کرد.

اگر یک نسخۀ تبلیغاتی باکیفیت ایجاد کنید و به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید، آن‌ها را مجبور خواهید کرد که روی محتوای شما کلیک کنند و CTR شما را افزایش دهند. انتخاب کلمۀ کلیدی نقش مهمی ‌در تبلیغات PPC ایفا می‌کند؛ زیرا تعیین می‌کند تبلیغ شما در کجای نتایج جست‌وجو ظاهر شود. اگر می‌خواهید کمپین مؤثری ایجاد کنید، کلمات کلیدی خود را برای دستیابی به سرنخ‌های مرتبط‌تر بهینه کنید. از نرخ کلیک می‌توان برای مقایسۀ عملکرد خلاقیت تبلیغاتی در A/Bتست استفاده کرد که به تشخیص اینکه آیا خلاقیت و تنوع در تبلیغات باعث افزایش تعاملات می‌شود یا خیر کمک می‌کند. از نرخ کلیک می‌توان برای مقایسۀ عملکرد کانال‌های تبلیغاتی مختلف استفاده کرد. مقایسۀ CTRها برای بنرها، ویدئو و سایر انواع کمپین، به تبلیغ‌کننده اجازه می‌دهد که اثربخشی آن‌ها را تعیین کرده و به تعیین محل سرمایه‌گذاری عمدۀ عملکرد تبلیغات کمک کند.

عبارات فراخوان به اقدام (Call to Action) مانند “همین حالا بخوانید” یا “بیشتر بدانید” می‌توانند کاربران را به کلیک ترغیب کنند. این عبارات ساده اما قدرتمند می‌توانند تأثیر زیادی در افزایش CTR داشته باشند. به عنوان مثال، اگر حداقل پیش‌فرضی برای کلیک 0.25 دلار باشد، شما می‌توانید مقدار حداکثری را به 2.00 دلار تنظیم کنید. اما اگر نرخ فعلی در زمانی که کاربری بر روی تبلیغ شما کلیک کرد 0.75 دلار بود، شما تنها 0.75 دلار هزینه خواهید کرد. شما حداکثر مقداری را که برای هر کار در هر کمپین پرداخت می‌کنید، تعیین می‌کنید. پیش‌فرض‌های حداقلی نیز وجود دارند که به متناسب با فرمت تبلیغاتی و رقابت متغیر است، اما شما کنترل کاملی بر حداکثر پیش‌فرض‌ها دارید.

چه نرخ کلیکی داشته باشم خوب است؟

توضیحات متا باید کوتاه، مختصر و در عین حال جذاب باشد تا کاربران را ترغیب به کلیک کند. URL‌هایی که خوانا و تمیز باشند و به طور واضح با محتوای صفحه مرتبط باشند، شانس بیشتری برای کلیک دارند. نوع پلتفرمی که برای این نوع تبلیغات استفاده می‌کنید نیز می‌تواند تعرفه‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. تبلیغ پیج در اینستاگرام به صورت مستقیم از اپلیکیشن اینستاگرام و از طریق «Ad Manager» فیس‌بوک قابل انجام است. هزینه تبلیغات اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد و هیچ قیمت متوسطی برای آن وجود ندارد.

در ایران, محتوای ویدیویی, استوری‌های تعاملی و استفاده از المان‌های فرهنگی, تأثیرگذاری بالایی دارند. آژانس تبلیغات نکسوس با تیمی متخصص در طراحی گرافیک, تولید محتوا و کپی‌رایتینگ, به خلق محتوای خلاقانه‌ای می‌پردازد که نه تنها توجه مخاطب را جلب می‌کند, بلکه او را به تعامل و اقدام ترغیب می‌کند. اگر به دنبال یک راه عالی و موثر برای بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام هستید، حتماً از لایو و استوری استفاده کنید. در این صورت مخاطبان تعامل خوبی با پیج شما برقرار می‌کنند و می‌توانید بهترین نتیجه را در بحث بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام بگیرید.

علاوه بر این، طراحی تبلیغ باید بر اساس علایق و نیازهای این مخاطبان صورت گیرد تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد. افزایش ترافیک سایت و بالا رفتن نرخ کلیک از اصلی‌ترین اهداف تبلیغات اینستاگرام به حساب می‌آید. پست گذاشتن پشت سر هم و مکرر، فالوورهای شما را خسته خواهد کرد و نهایتا شما را آنفالو می‌کنند.

با این روش، هم تبلیغات شما فضای بیشتری را در صفحهٔ نتایج جست‌وجو پر می‌کند و بهتر از قبل دیده می‌شوید، هم اطلاعات اصلی و مهم را همان اول کار در اختیار کاربر می‌گذارید. برای مثال، این امکان در تبلیغات در گوگل وجود دارد که همان عبارتی را که کاربر جست‌وجو کرده است، در عنوان به‌طور اتوماتیک نشان دهید. در تبلیغات گوگل و تبلیغات یکتانت، می‌توانید با استفاده از دیتاهایی که راجع به رفتار کاربران جمع کرده‌اید، تبلیغات‌تان را زمان‌بندی کنید. اگر شما این کار را نکنید، گوگل بخشی از محتوای صفحه شما – مرتبط با چیزی که مخاطب جست‌وجو کرده است – به‌عنوان متا دیسکریپشن نمایش می‌دهد. با بهبود این موارد، ORGANIC CTR (نرخ کلیک طبیعی) هم افزایش پیدا می‌کند و ترافیک بیشتری روانهٔ سایت شما می‌شود.

تقریبا یک پست در هر روز کافی است و این پست شما باید در زمانی از روز باشد که مخاطبان شما اینستاگرام خود را چک می‌کنند (برای پیدا کردن این زمان باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید). برای این کار می‌توانید از برنامه‌های برنامه‌ریزی زمانی پست‌گذاری اینستاگرام (برنامه‌های scheduling) استفاده کنید. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید تعداد زیادی پست از قبل طراحی کرده و مشخص کنید که هر پست در چه زمانی در فید اینستاگرام شما منتشر شود. با اینکه تنها ۱۸ درصد از مردم IGTV را نگاه می‌کنند اما به اشتراک‌گذاری ویدئوهای تبلیغاتی می‌تواند یکی از راه های تبلیغ در اینستاگرام برای دسترسی به خیل عظیمی از مخاطبان باشد.

به همین منظور می‌توان از «نشریلا» به عنوان پلتفرم متخصص در این حوزه، بهره برد. در نشریلا می‌توانید محصولات و خدمات خود را با انتشار مطالب تخصصی معرفی کنید. همچنین می‌توانید از بازاریابی ایمیلی برای تبلیغ مستقیم پیج اینستاگرام استفاده کنید. برای مثال در صفحه اینستاگرام خود مسابقه‌ای راه انداخته‌اید و می‌خواهید افراد را از طریق ایمیل به آن هدایت کنید.

این مدل به کسب‌وکارها امکان می‌دهد کلمات کلیدی مشخصی که به محصولات یا خدمات آن‌ها مرتبط هستند را مشخص کنند و مورد مزایده قرار دهند. سپس هنگامی که کاربران بر روی این کلمات جستجو می‌کنند، تبلیغ آن‌ها در بالای نتایج جستجو ظاهر شود و مخاطبان بالقوه را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده هدایت می‌کند. تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند آگاهی از برند، تعامل با مخاطبان هدف، و در نهایت فروش محصولات یا خدمات را به طور قابل توجهی افزایش دهد. بهینه‌ سازی تبلیغات یک ضرورت برای هر کسب‌وکاری است که به دنبال افزایش دیده شدن و تعامل با مخاطبان خود می‌باشد. با استفاده از تکنیک‌های مناسب، می‌توان عملکرد تبلیغات را بهبود بخشید و در نتیجه، نرخ تبدیل را افزایش داد. در ادامه، به شش تکنیک مؤثر برای بهینه‌ سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

به بیان ساده‌تر، CTR به شما کمک می‌کند بفهمید چه تعداد از کاربرانی که محتوای شما را دیده‌اند، واقعاً به آن علاقه‌مند شده و با کلیک کردن، به محتوای وب‌سایت شما دسترسی پیدا کرده‌اند. موفقیت یک کمپین تبلیغات کلیکی به نظارت مداوم و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها وابسته است. معیارهای عملکرد کلیدی مانند نرخ کلیک (CTR)، نرخ تبدیل (Conversion Rate) و بازگشت سرمایه‌گذاری (ROI) اطلاعات ارزشمندی ارائه می‌دهند. از این داده‌ها برای بهبود عملکرد کمپین و کسب نتایج بهتر استفاده کنید.

تبلیغات کلیکی در پینترست

اجرای بهینه A/B Testing نیز در این مرحله به کار گرفته می‌شود تا بهترین نسخه از تبلیغات انتخاب و اجرا شود. این افراد، می‌توانند برند، محصولات، خدمات و پیج شما را تبلیغ کنند تا فالوورهایشان، پیج شما را مشاهده کنند. به دلیل آن که این افراد نرخ تعامل بالایی با مخاطبانشان دارند، نرخ تعامل صفحه شما هم بهبود پیدا می‌کند. البته به شرط آن که اینفلوئنسرهای درستی انتخاب کنید و فردی محبوب در میان فالوورهایش باشد. در واقع، CTR نشان‌دهنده میزان توجه و علاقه کاربران به یک نتیجه جستجو است.

یکی از نکات مهم در بهینه‌ سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام، طراحی بصری ساده و جذاب است. بنر باید به‌گونه‌ای طراحی شود که بتواند توجه مخاطب را در اولین نگاه جلب و پیام اصلی را به‌سرعت منتقل کند. به همین دلیل، عناصر بصری باید ساده، قابل فهم و متناسب با هویت برند باشند. این سادگی کمک می‌کند تا پیام تبلیغ به‌صورت واضح و بی‌ابهام به مخاطب منتقل شود. همچنین به بررسی اهداف انجام تبلیغات در این شبکه‌ی اجتماعی محبوب خواهیم پرداخت و روش‌های جایگزین تبلیغات در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم. تبلیغات اینستاگرامی یعنی ایجاد و به اشتراک گذاشتن محتوای اسپانسر شده تو این پلتفرم برای رسیدن به یه جمعیت گسترده‌تر و هدفمندتر.

هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است. تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص می‌شود که این یک محتوای تبلیغاتی است. برای موفقیت در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، باید پلتفرم مناسب را انتخاب کرده و در مرحله بعدی، محتوای متناسب را منتشر کنید. انواع مختلفی از تبلیغات در این پلتفرم‌ها وجود دارد، از جمله تبلیغات ویدیویی، تبلیغات تصویری، استوری‌ها و تبلیغات کروسل (Carousel Ads). در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده می‌شوند.

فیسبوک ادز اجازه می‌دهد تا برندها تبلیغات خود را در فیسبوک، اینستاگرام، مسنجر و آدرس‌های دیگر وابسته به متا نمایش دهند. بینگ ادز پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت است که به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغ‌های خود را در موتور جستجوی بینگ و سایت‌های مشارکتی آن نمایش دهند. با این نوع تبلیغات می‌توانید بودجه‌های خود را به‌طور دقیق مدیریت کنید. شما می‌توانید مشخص کنید که چقدر حاضرید برای هر کلیک پرداخت کنید و محدودیت‌هایی برای هزینه‌ها و بودجه‌های تبلیغاتی خود قرار دهید. همچنین امکان انتخاب استوری، فید یا هر دو برای نمایش تبلیغات وجود دارد.

با دانستن نرخ کلیک و افزایش آن، می‌توانید ترافیک بیشتری را روانهٔ سایت‌تان کنید و احتمال تبدیل مخاطب به مشتری را بالا ببرید. در این فرمت، میزان ارتباط تصویر با تبلیغ بیشتر به چشم آمد و باعث شد که نرخ کلیک آن هم بیشتر شود. مثلاً‌ ما با تست یک تغییر در تصویر اکسکوینو، متوجه شدیم که نرخ کلیک می‌تواند تا ۲ برابر افزایش پیدا کند. دلیل آن هم بزرگ‌بودن تصویر اول است که توانسته توجه بیشتری به خود جلب کند. مطالعهٔ مقالهٔ «اصول ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی» هم کمک‌تان می‌کند تبلیغ جذابی طراحی کنید. پس اگر به‌دنبال افزایش نرخ کلیک‌ هستید، باید همهٔ هنرتان را در نوشتن یک عنوان ترغیب‌کننده به کار ببندید.

نوشته را مختصر اما تاثیرگذار نگه دارید؛ بر سرفصل‌ها یا شرح‌های قانع‌کننده‌ای تمرکز کنید که ارزش‌ها را بیان می‌کنند یا احساسات را برمی‌انگیزند. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام دارای مزایای متعددی است که می‌تواند به بهبود عملکرد کسب‌وکارها کمک کند. با در نظر گرفتن اهداف پیج می‌توان نسبت تعامل را با المان‌هایی مانند مجموع بازدید یکتا (Reach) و دیده شدن (Impression)  مقایسه کرد. نحوه محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام یک پست به این صورت است که مجموع تعداد کامنت، لایک، ذخیره و بازنشر آن ‌را بر تعداد فالوورها تقسیم می‌شود. یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، استفاده از محتوای ویدئویی است. ساده‌ترین روش درگیر کردن مخاطبان، استفاده از ابزار Question در استوری است.

این تبلیغات به شما اجازه می‌دهد جاذبه‌ها و مقاصد گردشگری خود را به نمایش بگذارید و ترافیک بیشتری به وب‌سایت یا صفحات خود جذب کنید. این سایت‌ها همگی ابزارهای قدرتمندی هستند که به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهند تا به کمک تنظیمات مختلف، تبلیغات خود را به مخاطبان هدف خود نمایش دهند و نتایج موثری را از تبلیغ کلیکی‌شان به‌دست آورند. تبلیغات IGTV، تبلیغات ویدیویی هستند که پس از کلیک کابر برای تماشای IGTV پخش می شوند و حداکثر می‌توانند ۱۵ ثانیه باشند. این تبلیغات در حین پخش ویدیو به نمایش داده می‌شوند و معمولا گزینه «رد کردن» نیز برای آن‌ها وجود دارد. در حال حاضر تبلیغات IGTV تنها برای کاربران ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و استرالیا در دسترس است. سازندگان IGTV‌، می‌توانند اجازه دهند تا تبلیغات در ویدیوهای آن‌ها نمایش داده شود و از این طریق 55 درصد درآمد تبلیغاتی را دریافت کنند.

تبلیغات ریلز مشابه تبلیغات استوری عمل می‌کند، با این تفاوت که محتوای ویدیویی ریلز بیشتر برای بازاریابی و سرگرمی طراحی شده است و قابلیت پخش خودکار دارد. تبلیغات استوری یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین انواع تبلیغات در اینستاگرام است. استوری‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که در مدت زمانی کوتاه (۱۵ ثانیه) پیامی را به مخاطبان خود منتقل کنند.

اگر وبلاگی دارید که محتوای بصری مانند تصویر، ویدیو یا اینفوگرافیک در آن منتشر می‌کنید، از محتوای اینستاگرام در برخی مطالب خود بهره بگیرید. کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به شویراد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و بدون رضایت ماست. به اشتراک‌گذاری گسترده ویدیوها، احتمال بازدید و مشاهده توسط مشتریان بالقوه را افزایش می‌دهد.

پس اگر می‌خواهید بفهمید که نرخ کلیک شما خوب است یا بد، می‌توانید در مورد میزان میانگین آن در صنف کاری خود و نیز نوع تبلیغات تحقیق کنید. زمانی‌که اختلاف نرخ کلیک خود و نرخ کلیک میانگین را متوجه شدید راحت‌تر می‌توانید برای بهبود آن تلاش کنید. نرخ کلیک معمولا برای کمپین‌های تبلیغاتی در موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

طراحی منحصربه‌فرد و دو رنگ اصلی قرمز و سفید، برای بنر این برند جلوۀ متفاوتی ساخته است که سریع به چشم می‌آید. در جایی خودنمایی کنیم که بیشترین تعداد از مشتریان بالقوۀ ما را در بین مخاطبان خود دارد. سیاست «همین هم غنیمت است» در بازاریابی جواب‌گو نیست؛ پرداختن هزینۀ گزاف و سنگین برای جذب هر یک مشتری، پایان خوشی برای کسب‌وکار نخواهد داشت. شما می‌توانید از تصاویر خلاقانه و جذابی که در ادامه قرار داده‌ایم، الگو گرفته و باعث افزایش CTR تبلیغات‌تان شوید. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” به‌نظر می‌رسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. برای افزایش کارایی، می‌توانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید.

CTA شما بخش مهمی ‌از تعامل مخاطبان با محتوای شماست و او را به برداشتن گام بعدی در این فرایند ‌تر‌غیب می‌کند. مهم است که به مخاطبان خود بگویید اگر روی دکمه کلیک کنند چه اتفاقی می‌افتد. برای مثال، فرض کنید یک اپلیکیشن برای فروش لباس دارید و مهم‌ترین تبدیل شما، یک رویداد خرید است.

استفاده از تکنیک‌های ذکرشده در این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغات خود را بهینه کرده و نرخ تبدیل بالاتری را به دست آورید. به طور خلاصه می‌توان گفت که در هر جایی از فضای آنلاین که گزینه‌ای برای کلیک کردن وجود داشته باشد، نرخ کلیک دارای اهمیت خواهد بود. مثلاً تصویر زیر، استفاده از میانگین نرخ کلیک لینک‌های سایت در نتایج سئو می‌باشد. تبلیغات پولی در اینستاگرام در ایران اغلب از طریق پنل تبلیغاتی فیس‌بوک قابل مدیریت است, اما با توجه به محدودیت‌های دسترسی, شرکت‌ها معمولاً به همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی معتبر روی می‌آورند. این تبلیغات شامل پست‌های تبلیغاتی در فید (Feed Ads), استوری‌های تبلیغاتی (Story Ads), ویدیوهای تبلیغاتی در Reels و تبلیغات اکسپلور (Explore Ads) هستند.

با فعالیت اصولی و هدفمند در این شبکه اجتماعی ، می‌توانید کسب و کار خود را متحول کنید. به همین جهت «فرادرس» فیلم آموزش کسب و کار در اینستاگرام را در ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه و ۷ درس تدوین کرده است. درنهایت، نکته مهم این است که حتی اگر دامنه‌ای را تبلیغ می‌کنید که مالک آن نیستید، همچنان سیاست‌ها و قوانین گوگل ادز برای شما اعمال خواهند شد. علاوه بر این، می‌توانید تنظیمات تبلیغات خود را به‌گونه‌ای انجام دهید که در کامپیوتر و تبلت نمایش داده نشود. همچنین نوع مخاطبان و موقعیت جغرافیایی قابل تنظیم است و می‌توانید پیشنهاد قیمت را نیز تغییر دهید. براساس مطالعات، از هر ۳ نفری که صفحه کاری شما را بازدید می‌کنند، ۲ نفر فالوور شما نیستند.

{

دیگر مزایای استفاده از بازاریابی پیامکی برای افزایش نرخ کلیک

|}

برای موفقیت، ابتدا باید بدانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و می‌خواهید چه کاربرانی و با چه ویژگی‌هایی را جذب کنید. بنابراین، ابتدا مخاطبان هدف خود را توصیف کنید و برنامه‌ای برای جذب آن ها در نظر بگیرید. در این مطلب گام‌های ایجاد صفحه تجاری در اینستاگرام را به همراه روش‌های تبلیغ پیج در اینستاگرام شرح می‌دهیم. از‌آنجایی‌که بیشتر ‌سایت‌ها برای وادار‌کردن کاربران به انجام یک اقدام تلاش می‌کنند، نرخ کلیک می‌تواند به بازاریابان دیجیتال کمک کند تا بفهمند چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست.

ممکن است تبلیغی بسازید یا ایمیلی بنویسید که فکر ‌کنید برای مخاطبان شما مفید است، اما ممکن است برای آن‌ها مؤثر نباشد. برای ایجاد بهترین محتوای بازاریابی برای کسب‌و‌کار خود، A/B تست را انجام دهید. A/B تست به شما کمک می‌کند عناصر مناسب برای تبلیغات و ایمیل‌های خود را پیدا کنید. اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی جهان تبدیل شده است. تبلیغات بنری در این شبکه اجتماعی فرصتی بی‌نظیر برای برندها فراهم کرده تا به شکل مؤثری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

از ویژگی‌های هدف‌گذاری اینستاگرام مثل دموگرافیک، علایق و رفتارها برای پیدا کردن مخاطب هدف استفاده کنید. بسته به هدف، از قالب‌های تصویری، ویدئویی، کاروسل یا مجموعه‌ای استفاده کنید تا بهترین تاثیر رو داشته باشین. از رنگ‌ها، فونت‌ها و سبک‌هایی استفاده کنین که با تصویر کلی برندتون همخوانی داشته باشه.

  • بنرهای تبلیغاتی معمولا با ابعاد کوچک در سایت‌ها نمایش داده می‌شوند و استفاده مناسب و بهینه از این فضای کوچک، برای جذب بیشتر کاربران بسیار مهم است.
  • {
  • اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود به‌طور کامل به کاربران مطابق با توقعات آگهی خدمت می‌کند و تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد.
  • |}{
  • این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را به صورت دقیق و هدفمند طراحی کنید و از نظارت کامل بر عملکرد آن‌ها برخوردار شوید.
  • |}{
  • آگهی‌نویسی موثر جهت جلب توجه کاربران و تشویق آن‌ها به کلیک روی آگهی بسیار مهم است.
  • |}
  • به عنوان مثال برای تبلیغ یک تور گردشگری با انتخاب عبارتی مثل «آیا تا به حال تجربه سفر به جزیره زیبای کیش را داشته اید؟!
  • مثلاً اگه یه برند آرایشی هستین، می‌تونین ویدئویی از نحوه استفاده از محصولاتتون بسازین.

در زیر، نکات و تکنیک‌هایی را که می‌توانید از آن‌ها برای تبلیغات در IGTV استفاده کنید، به شما آموزش می‌دهیم. هایلایت کردن استوری اینستاگرام به شما امکان ایجاد یک آرشیو از مهم‌ترین استوری‌هایتان را می‌دهد. به علاوه، این آرشیو یکی از اولین چیزهایی است که مخاطبان شما پس از ورود به صفحه‌ی اصلی حساب کاربری شما، خواهند دید. قسمت دیگری که برای تکمیل پروفایل خود باید پر کنید، قسمت بیو (bio) پروفایل اینستاگرام است. بیو اینستاگرام شامل توضیحاتی در رابطه با پیج است و دارای محدودیت ۱۵۰ کاراکتری می‌باشد.

تبلیغات فروشگاهی اینستاگرام، کاربران را به صفحه توضیحات محصول در اینستاگرام هدایت می‌کنند. افراد، پس از بررسی محصول می‌توانند توسط نسخه موبایل وب‌سایت، کالای خود را خریداری کنند. برای راه‌اندازی این تبلیغات باید ابتدا کاتالوگ فروشگاهی خود را در اینستاگرام ایجاد کنید. این تبلیغات برای برندهای تجارت الکترونیک مناسب‌تر هستند، چراکه به کاربر اجازه می‌دهند محصول موردنظر را به صورت مستقیم از تبلیغ خریداری کند. وقتی کاربر روی تبلیغ کلیک می‌کند به صفحه‌ای در اینستاگرام هدایت می‌شود که به آن «Instant Experience Storefront» می‌گویند و می‌تواند در آن اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب و اقدام به خرید کند. این احتمال وجود دارد که مخاطبان، در ساعات غیرکاری شما، در اینستاگرام فعال باشند.

بنابراین، بازهم باید تأکید کنیم که قبل از راه‌اندازی کمپین، پرسونای مخاطب خود را بشناسیم و کانال‌ها و فضاهایی را که در آن حضور دارند به‌دقت کشف کنیم. منابعی را انتخاب کنیم که می‌توانند نرخ کلیک بالاتری را برای ما به ارمغان بیاورند. هرچه مخاطبان آن‌ها به محصولات و خدمات ما مرتبط‌تر و فعال‌تر باشند، می‌توان انتظار CTR بالاتری هم داشت. پیش از شناخت تکنیک‌های افزایش CTR، آشنایی با انواع عوامل مؤثر بر نرخ کلیک در کسب‌وکارتان، شما را در مسیر موفقیت تبلیغاتی قرار می‌دهد. تبلیغات پولی می‌تواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازه‌گیری هستند. CTR فقط یک معیار عددی نیست و می‌تواند در شناخت بهتر مشتریانتان به شما کمک کند.

این باعث می‌شود که این نوع تبلیغات بسیار موثر و هدفمند نسبت به ترافیک ورودی سایت واقع شود. بنابراین، این موارد باید با برند و نام شما در سایر شبکه‌های اجتماعی هم‌خوانی داشته باشد. استفاده از کلمه کلیدی مرتبط به عنوان بخشی از نام، باعث می‌شود در جست‌وجو‌ها راحت‌تر پیدا شوید. یکی از ویژگی‌هایی که در آینده نزدیک به احتمال زیاد رشد خواهد کرد، محصولات مبتنی بر اشتراک‌گذاری است. اینستاگرام به برندها این امکان را می‌دهد تا از طریق استراتژی‌های تبلیغاتی خود، مشتریان جدید جذب کنند و از قدرت توصیه‌های دوستان بهره‌برداری کنند. این امر می‌تواند باعث ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی مبتنی بر اشتراک‌گذاری محتوا و توصیه‌های اجتماعی شود.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

این فناوری‌ها به اینستاگرام کمک می‌کنند تا تبلیغات را به شکلی دقیق‌تر و مرتبط‌تر برای کاربران نمایش دهد. در نهایت، موفقیت در تبلیغات اینستاگرام بستگی به درک درست از نیازهای مخاطبان، استفاده از محتوای جذاب، انتخاب استراتژی‌های صحیح و تحلیل دقیق نتایج دارد. بنابراین، تبلیغات در اینستاگرام ابزار قدرتمندی برای برندسازی، جذب مخاطب و افزایش فروش است.

حتی با آگهی جذاب، یک صفحه فرود (لندینگ پیج) ضعیف می‌تواند منجر به نرخ خروج بالا شود. اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود به‌طور کامل به کاربران مطابق با توقعات آگهی خدمت می‌کند و تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد. با استفاده از پلتفرم فیسبوک ادز (Facebook Ads)، می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس معیارهای مختلفی مانند سن، جنسیت، مکان، علایق و رفتار کاربران، نمایش داده و ترافیک هدفمندی را به وب‌سایت‌تان جذب کنید. همچنین این سایت‌ها معمولاً ابزارهای تحلیلی پیشرفته‌ای نیز دارند که به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا عملکرد تبلیغات خود را مورد ارزیابی و بهبود قرار دهند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات اینستاگرامی